sábado, 24 de abril de 2010

UNHA DE CHISTE


Como pode ver ,o que entre neste curruncho,eu non estou acostumado a escribir en galego,inda que o uso e me expreso con el pa moitas cousas. O motivo supoño que e pola educacion que recivin na escola xa que a lingua que usamos sempre foi o castelan e a imaxen do CAUDILLO presidia acabeceira de todas as aulas e ESPAÑA era unha,grande e ceibe e a lingua oficial por tanto era o castelan.
Bueno vamos o meollo da cuestion ,ocaso e que por moito que queiramos hay chistes que contados en castelan deixan de selo e viceversa, e nestes dias argallei un e por eso e o motivo desta entrada,vamos por el
A teima e:Si todos os borrachos se xunguiran e quixeran formar unha sede ou asociacion
¿Como ye chamariamos?
-A SANTA SEDE

-Pilladelo non

Outra e que teño un compañeiro de traballo,chamaseAlvaro ,como imaxino hay en todos os sitios, e bo rapaz pero e o seu xeito ,cerrado e cazurro
Bueno o caso e que cando me anda a joder ,deixoe engancho o que teña mas cerca edigolle pa que me sinta o Alvaro
-O alvariño e bobiño, pillades o albariño e bo viñoe que pense o que queira

1 comentario:

  1. esto e un labrego que nunca na sua vida tivo nada, e un dia pensando na sua miseria acordou de irse a arxentina pra ver de ganar conque comprar unha vaca por aquelo de non morrer sin mamar de ninguen. e asi o fixo. e cal seria a sua sospresa cando o cabo de dos anos volve e topa a sua moller preñada, e dille....
    -ay maria!, pero maria!, como se entende maria!, como se entende?
    e contestalle maria.......
    -ay jose!, pero logo ti que querias oh!, ter unha vaca sin cornos?.

    ResponderEliminar

Archivo del blog